Cum cumpăr? Cumpărarea pe KOKER ROMANIA este foarte ușoară. Trebuie să urmați pașii următori:

  1. Alegeți secțiunea în care doriți să efectuați achiziția.
  2. Când apare produsul dorit, faceți clic pe și veți vedea detaliile, compoziția, dimensiunile, culoarea, prețul și descrierea.
  3. Dacă doriți să cumpărați elementul respectiv, faceți clic pe "adăugați la coșul de cumpărături" și acesta va fi adăugat imediat la acesta. Apoi, puteți alege între continuarea cumpărării sau procesarea unei comenzi.
  4. Dacă doriți să procesați comanda dvs., trebuie să vă înregistrați ca utilizator nou sau să vă identificați ca utilizator înregistrat.
  5. Alegeți un mod de expediere și selectați o metodă de plată.
  6. Verificați dacă toate datele sunt corecte și confirmați comanda.
  7. În câteva minute veți primi un e-mail care vă confirmă comanda și cu toate informațiile detaliate privind transportul.

Informații generale

De ce un aspect complet?

Aspectul complet este o modalitate de a facilita cumpărarea către client, astfel încât achiziția să fie mai confortabilă. Specialiștii noștri personali cumpărători aleg modele complete pentru a fi ideale pentru orice ocazie.

În ce țări puteți cumpăra online?

KOKER ROMANIA este disponibil numai pentru teritoriul spaniol. 

Elementele epuizate sunt înlocuite?

Dacă un element este vândut, vom încerca să îl înlocuim cât mai curând posibil. Dacă nu există niciun stoc, îl vom elimina de pe site-ul nostru cât mai curând posibil.

Pot să primesc informații în e-mailul meu prin știri, oferte și promoții ale KOKER ROMANIA?

Da, trebuie să vă înscrieți pentru "Newsletter" pentru a vă înregistra și veți primi periodic informații despre cele mai recente știri, promoții și oferte.

Pot să mă dezabonez de la Buletinul informativ?

De fiecare dată când primiți un buletin informativ, includeți un link, astfel încât să vă puteți dezabona în orice moment, dacă doriți. De asemenea, în magazinul nostru online, avem o secțiune numită "Buletin informativ", unde puteți, de asemenea, să vă procesați retragerea într-un mod simplu. 

Pot să-mi recuperez parola dacă uit?

Dacă ați uitat parola, o puteți recupera în secțiunea Log-in. Veți primi un e-mail cu instrucțiuni pentru a vă recupera parola.

Ordinele mele

Cum voi fi sigur că mi-am făcut cumpărătura?

După finalizarea achiziției dvs. pe web, veți primi un e-mail în care vă vom confirma achiziția. Dacă nu îl primiți, luați legătura cu noi, uneori este, de obicei, în dosarul de spam.

Pot să știu în ce stare este ordinea mea?

Da, prin introducerea zonei de utilizator Koker ROMANIA veți găsi toate informațiile referitoare la comanda dvs., unde specificați în ce situație este ordinea dvs.

Pot șterge un articol din comanda mea?

Da, atât timp cât nu ați finalizat comanda. Din coșul de cumpărături puteți elimina elementele pe care nu le doriți.

Pot anula comanda mea?

Dacă comanda dvs. a fost confirmată și ați primit un număr de comandă, nu veți putea să o anulați. Va trebui să așteptați ca ordinul să ajungă la adresa pe care ați indicat-o și să o returnați.

Ce ar trebui să fac în cazul în care apare un articol defect?

KOKER ROMANIA vinde numai bunuri în stare bună, așa că da, în mod excepțional primiți un articol de îmbrăcăminte cu defecte sau defecte, contactați-ne, sunând la numărul 925 052 769, pentru a vă oferi o soluție rapidă și ușoară.

Ce ar trebui să fac dacă primesc un articol incorect?

Dacă, în orice situație, din greșeală, apare un articol pe care nu l-ați solicitat, contactați notorii pentru ao rezolva.

Plățile mele

Ce formă de plată pot utiliza pentru a face cumpărarea?

Avem următoarele mijloace de plată: 

  • Carduri de credit și de debit: VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro.
  • Pay Pal.
  • Transfer bancar

Ar putea fi respins cardul meu de credit?

Cardul dvs. poate fi respins din unul dintre următoarele motive:

  • Cardul poate fi expirat. Verificați dacă cardul dvs. nu depășește data de valabilitate.
  • Limita cardului ar fi putut fi atinsă. Verificați cu banca dvs. că cardul nu a depășit suma permisă pentru a efectua achiziții.
  • Este posibil ca unele date introduse să fie incorecte. Verificați dacă ați completat corect toate câmpurile necesare.

Pot obține o factură în numele companiei mele?

Da, atâta timp cât ne oferiți informațiile necesare pentru al putea emite.

Este sigur să folosesc cardul meu de credit pe web?

Da, datele sunt transmise în formă criptată SSL. Pentru plata prin carduri de credit și de debit, trebuie să introduceți CVV (Valoarea de verificare a cardului), un cod care apare tipărit pe card care este folosit ca măsură de securitate în tranzacțiile de comerț electronic.

Unde pot primi comanda mea?

Puteți primi comanda la adresa pe care o alegeți, dar niciodată în cutia poștală. Comanda Koker Romania va fi trimisă la adresa pe care o furnizați.

Cât durează să primesc comanda mea?

Timpul de livrare va depinde de transportul selectat. Tarife și termeni în funcție de destinație, livrare numai de luni până vineri ore de lucru:

  • Peninsula (48-72 ore)
  • Insulele Baleare, Insulele Canare, Ceuta și Melilla (72-96 ore)

Cât trebuie să plătesc pentru costurile de transport?

Transport gratuit pentru achiziții de peste 30 de euro. Pentru restul expedițiilor, lucrăm cu compania Nacex, prețurile vor fi afișate în coșul dvs. de cumpărături și pot varia în funcție de codul poștal. Dacă aveți întrebări, ne puteți contacta prin e-mail hola@koker.es

MODIFICĂRI ȘI RETURNĂ

Pot să urmăresc starea comenzii mele?

Toate informațiile pe care ni le oferiți e-mailuri vor fi trimise cât mai curând posibil, astfel încât să puteți urmări rapid și eficient comanda.

Trebuie să plătesc ceva pentru a solicita o schimbare sau pentru a reveni?

Plata pentru schimbarea garanției sau returnării se plătește de către client.

Care este termenul limită pentru a face o schimbare sau pentru a vă întoarce?

Termenul limită pentru a face orice returnare sau modificare va fi de 15 zile de la primirea confirmării prin e-mail a expedierii. Mai multe informații în termeni de utilizare și cumpărare. KOKER ROMANIA își rezervă dreptul de a refuza returnările comunicate sau trimise după termenul limită stabilit în acest scop sau articolele de îmbrăcăminte care nu se află în aceleași condiții în care au fost primite.

Pot să fac o schimbare sau să mă întorc?

Pentru a face o întoarcere va fi necesară pentru a solicita o astfel de rambursare prin trimiterea unui e - mail la de departamentul de servicii pentru clienți hola@koker.es , indicând numărul de ordine, produs și un motiv pentru a reveni pentru a obține codul cerere de rambursare. Aveți 15 zile calendaristice pentru a face acest lucru.

După ce se efectuează o modificare, pot să returnez noul articol?

Da, aveți 15 zile de la data confirmării noului transfer.

Pot schimba sau returna orice element?

Da, atât timp cât este în stare perfectă și cu etichetele corespunzătoare, cu excepția accesoriilor și a pungilor, care nu pot fi returnate (a se vedea Condițiile).

Când voi primi suma rambursării mele?

Vei primi aceeași sumă, prin metoda de plată utilizată în achiziția de către un procent estimat de timp de 10-30 de zile, odată ce ajunge pachetul la sediul și verificați dacă elementele sunt în stare perfectă, rambursarea va fi procesată.