Politica de returnare


Poșta de schimb și retur, sunt plătite de către client, puteți trimite îmbrăcămintea de către agenția care consideră în timp util, întotdeauna de transport de marfă prepay. În cazul în care pachetul se pierde în acest proces, este responsabilitatea clientului, iar schimbarea nu poate fi făcută dacă îmbrăcămintea nu ajunge la destinație.

Toate returnările trebuie efectuate în ambalajul original al articolelor achiziționate și trebuie ambalate cu grijă pentru a evita inconvenientele în procesul de transport.

Termenul limită pentru solicitarea returnării va fi de cincisprezece zile calendaristice de la data livrării.

Pentru a face o întoarcere, va fi necesar să faceți cererea de returnare prin trimiterea unui e-mail contact@koker.ro, corespunzător serviciului de relații cu clienții. În corpul mesajului trebuie să se indice numărul de ordine, produsul care trebuie returnat și motivul returnării pentru a obține codul solicitării returnate.

Odată ce cererea de returnare a fost confirmată, atașarea documentului relevant împreună cu produsele și ambalajul original trebuie trimisă prin poștă certificată la următoarea adresă:

KOKER
Strada Calea Moldovei , nr.40A.
420093 Bistrita, Bistrita-Nasaud, Romania.

Clientul KOKER ROMANIA poate returna elementul pe care la cumpărat prin pagina noastră KOKER ROMANIA, cu condiția să fie îndeplinite următoarele cerințe:

  • Elementul nu a fost deschis sau folosit și își păstrează sigiliul sau ambalajul original. Nu se acceptă returnări în cazul în care produsul nu este livrat în stare perfectă, cu ambalajul original și neutilizat.
  • Articolul este complet și complet, cu toate accesoriile corespunzătoare și ambalajul original al produselor. Acestea trebuie să fie în stare perfectă și în ambalajul original.
  • Dacă produsul este defect, clientul are dreptul să solicite înlocuirea produsului în termen de cincisprezece zile de la livrarea produsului.
  • Returnați defectele produse în transport sau eroarea în expediere.

Dacă returnarea are loc după această perioadă sau dacă elementul a fost utilizat, este deteriorat sau nu are ambalajul original, KOKER ROMANIA nu vă poate accepta returnarea și clientul nu va avea dreptul la o rambursare. Returnările articolelor de îmbrăcăminte sunt acceptate numai dacă își păstrează eticheta completă inițială și acest lucru nu a fost eliminat din îmbrăcăminte.

Politica de returnare Odată ce produsul a fost primit și verificat de noi și a fost stabilită restituirea, restituirea sumei va fi procesată în aceeași modalitate în care a fost plătită, cu excepția costurilor de transport.

Costurile de transport vor fi returnate numai atunci când KOKER ROMANIA este responsabil pentru cauza returnării produsului (trimiterea produsului greșit, a produsului în stare defectuoasă etc.).

Perioada de plată a cardului de credit sau a contului PayPal depinde întotdeauna de bancă. Termenul maxim este de 30 de zile.

Costurile de returnare, cum ar fi taxele vamale și locale, vor fi în sarcina clientului.

În KOKER ROMANIA ne rezervăm dreptul de a refuza returnările comunicate sau trimise în afara termenului limită sau articolele de îmbrăcăminte care nu se află în aceleași condiții în care au fost primite.

Dacă returnarea se datorează unei defecțiuni din fabrică, vă rugăm să ne contactați prin e-mail contact@koker.ro, puteți să returnați sau să schimbați elementul achiziționat atâta timp cât acesta nu a fost utilizat și păstrați ambalajul original. Nu vor fi acceptate returnări în cazul în care produsul nu este expediat, cu ambalajul original și nefolosit.